carolinaidamargareta

Royal Pain

Publicerad 2012-04-28 19:22:47 i Livet och andra frågetecken,

  - and a friend flying far far away

 Lite Kunglig Smärta kryddar min Lördag. Efter gårdagens överasknings-hejdå-fest till sötnosen Pia spenderar jag dagen med lite music och vattenflaskor, och räddaren i nöden: Resorb. Det verkar inte riktigt som att jag tål vin, så i fortsättningen ska jag hålla mig till mina juice-groggar under partynätter! Jag som inte ens skulle dricka igår. :P Varför inte? Jo, för jag skulle spara mig till VÅRFORUM! Men får börja spara mig en gång till från och med nu då, med bara 5 dagar kvar. :) 

 Imorgon flyttar Pia. Och vännen, jag kommer sakna dig jättemycket <3 ska komma och hälsa på dig i London någon gång, när jag har jobbat ihop lite slantar. Tänk vad tomt mitt liv varit, om du inte för 2 år sen helt random ringt mig och frågat om jag ville hänga med och dansa!
 Ha det underbart, vänd upp och ner på London, Hälsa Hanna från mig. Puss.

Överasknings-hejdå-festen!

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2012-04-28 20:02:40

Kommer sakna dig mee! Jaaa kom till London och hälsa på, skulle vara hur kul som helst :)

Hehe, danstiden va kul <3 shake shake..

Postat av: Bismillah <3

Publicerad 2012-04-29 13:25:59

fin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela