carolinaidamargareta

Skrik och Panik

Publicerad 2012-04-26 09:13:53 i Livet och andra frågetecken,

 Jag kommer verkligen ingen vart med den här rapporten jag ska skriva. Jag försöker läsa all information jag kan komma åt, men hur många stödord jag än skriver ner kan jag inte se mig själv få ihop dem till en helhet. Jag är för less. Ämnet Regnskog är jätteviktigt och jag är verkligen intresserad av situationen i världen, men snart är skolan slut och jag är mer pepp på att söka jobb och planera inför sommaren! 

 Och där har jag en annan panik-fråga att försöka luska ut ett svar på - Stanna i Östersund, jobba och kunna träffa kompisar hela sommaren. Eller flytta och jobba i Göteborg på obestämd tid och få en ny stad att bli hemma i? Båda är frestande.

 Idag la jag upp mer kläder Till Salu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela