carolinaidamargareta

valborgsmässoafton30aprilKungenfyllerår

Publicerad 2012-04-30 15:47:03 i Livet och andra frågetecken,

 Sista April i år blir inte som sista april borde vara, med tanke på vad som hänt. Jag kommer ta det lugnt, grilla med min farmor och farfar + resten av familjen och kanske besöka Lugnviks Majbrasa tillsammans med min systerson.

 För övrigt har dagen varit väldigt fin, klarblå himmel och strålande sol och tidvis en störande kall vind som jag trotsade med mina gröna shorts! Men nu har cumulus omfamnat solen, och jag tvingas ta på mig byxor i skuggan.

 Hoppas det blir en bra valborg för alla, Kram.

Kommentarer

Postat av: Bismillah <3

Publicerad 2012-04-30 20:09:39

Fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

Postat av: Bismillah <3

Publicerad 2012-04-30 21:52:40

Vad kul:) följer dig nu:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela