carolinaidamargareta

Dag 7

Publicerad 2012-02-16 08:11:59 i Hello Africa,

Sondag 21:10
15e Januari

 Chilldag idag! Nagra av oss valde att skippa gudstjansten med 37 barn att dopa och tog sovmorgon istallet.
Runt 11 bestallde vi var frukost, burrito med apelsinjuice. MUMS! Men lite trakigt att ca 2 till hade kunnat dela pa min, far daligt samvete av att lamna god mat. Java House at Adams, I'll be back.
 Jag vill chilla mer i Kenya. And will hopefully do.

 Efter frukosten begav vi oss till Svenska Skolan for att ta ett lyxdopp i deras pool! Det behovdes verkligen, har kant mig sa overhettad och trott sa behovde en lugn dag och lite nerkylning.
 Folk kollade konstigt pa oss, sa det kandes inte helt hundra att anvanda poolen fran borjan. Men nar "husmors-mannen" halsat pa oss borjade de andra svenskarna acceptera att vi var dar.

 Och imorgon sticker vi ivag mot Naivasha och Masai Mara! Sista veckan innan projektet med Elina i byn Matioli och Regnskogen Kakamega. :)

 Ett litet missode har ikvall var ju nar dom stangde av vattnet. Och jag stod med min paborjade tvatt i handfatet.... Men nu ar iaf allt skoljt, hoppas bara det hinner torka tills imorn.
 Ett annat problem ar hemlangtan som borjar krypa pa. Mamma, Pappa, Sophia, Jonas, Lukas, Tessie, Farmor, Farfar, Asta, Mormor, Morfar OCH ALLA FINA SOTA <3 Tur jag har Jennifer :)

 God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela