carolinaidamargareta

För bra för att vara sant, eller ?

Publicerad 2012-07-23 18:40:50 i Livet och andra frågetecken,

 Många gånger är det ju så, men nu har jag hittat nåt som inte va det!
 Har testat schampot som rullar på TV-shop för tillfället. Fast innan beställde läste jag lite på deras hemsida och andra bloggares kommentarer om produkten. Och jag tyckte det va värt att prova, och efter att ha känt resultatet var det absolut värt det! På http://www.wenhaircare.se/ beställde jag ett deluxe-paket så får jag se om jag fortsätter med kommande paket eller om jag säger upp det.
 
 Annars så blir det stråket ikväll! IGEN :) Får se hur pigg jag är imorn kvart över 7 när moster och Emma kommer och hämtar mig och mamma påväg mot Sundsvall :P Sover i bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela