carolinaidamargareta

föräldrafritt och små tomtar

Publicerad 2012-05-19 09:41:19 i Livet och andra frågetecken,

 Kommer ni ihåg när man var liten? När päronen va tvungna att vara med på kalaset för att ... Ja för att vi var för små för att leka så många barn samtidigt på egen hand. Jag kommer ihåg när jag va så himla avundsjuk på syrran som fick vara en hel helg hemma själv, medan jag plus bror var tvungna att följa med mamma och pappa på vad dom ville göra under helgen. Oftast besöka stugan.
 Men nu är jag hemma själv. Jag har FF som Amanda (eller Christina?) sa. :) Dock ganska tråkigt i längden. Ingen musik igång = Ett ekande hus. Laga mat till bara mig och lite läskigt på kvällen när det är tänkt att jag ska sova.

 Men, i Onsdags var jag med tjejerna till Olearys och dansade med Swingfly som DJ. I Torsdags sov jag nästan hela dagen. Igår bjöd jag Amanda på trerätters och vi kollade på Sagan Om Ringen.

 Idag började jag dagen med att köpa en bok på Tradera, nu ska jag träna, sen frukost, sen packa så jag kan åka till Svenstavik och leka med mina små tomtar, Och så Fröjdholmen. :)

Skä ma Daans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela