carolinaidamargareta

Solsken

Publicerad 2012-05-27 19:41:24 i Livet och andra frågetecken,

 Solen har anlänt, strålar och värmer och sprider glädje. Jag älskar solen <3

 Lite läskigt vad tiden går, man lovar saker som aldrig händer och allt eftersom glömmer man bort saker och ting. Det jag har glömt mest i rädslan för att tappa kontakten med kompisar från gymnasiet är att ta vara på mina nya fina söta. Och i Fredags var det skolavslutning på Birka, så nu har alla utanför Östersund åkt hem igen... Nu kan jag tacka min lyckliga sol för Facebook. Så jag kan se vad alla har för sig:)

 Någon annan jag glömt är Sofie J. jag skulle ju ta ut dig på krogen förra året när du fyllde 18, nu har du hunnit fylla 19 också och innan igår var det nästan ett helt år sen jag kramade dig! Så tack för igår<3
 Och tack alla okända jag träffade på syrrans nya grannes inflyttningsfest. GRYM kväll. (: Nästa krogrunda får jag lära bartendern vad en Sommartolva är.
 Och tack Kenyas sol för att jag fick en sådan fin brun grund att fortsätta bygga på när sommaren kom till Sverige. Inget rött här inte!

 Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela