carolinaidamargareta

Tack för idag <3

Publicerad 2012-05-08 19:47:26 i Livet och andra frågetecken,

 Idag sågs vi igen! Nästan alla från HV08b. Nästan ett år efter studenten. Vi sågs för att minnas och hylla Sofie Staf. 
 Det var fint att se så många från klassen igen, och efteråt fick jag skjuts ut till Frösön av min pappa. Det kändes som ett bra tillfälle att göra det, och se hur fint alla gjort det för Dig. Vi saknar Dig. <3

 Att vi fick åka till skolan för att ses och ha vår minnesstund var tack vare våra gamla lärare, Jennie och Lisbeth. Jag vet inte vad det betydde för resten av klassen, men för mig var det stort. Jag tror inte att många lärare skulle tänka på att det kanske är något som är nödvändigt när det gäller deras gamla elever, så tack! <3

 Förlåt, jag kan inte skriva bättre just nu.... Men allt jag ville var att säga Kul att ses, Och Tack för idag. :)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-05-12 18:03:00

Tack för dina snälla ord Carolina kram

För oss var det en självklarhet att ordna denna träff för er och för oss alla. Jag är så glad att så många av er kunde komma. Tillsammans är vi starka!

Sköt om dig. Kram Jennie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela