carolinaidamargareta

efter slutet på ett äventyr börjar nästa

Publicerad 2012-05-07 14:23:09 i Livet och andra frågetecken,

 Då var detta Forum över även det... sorgligt!
 Klev upp med ögonen i kors i morse, bara lite lätt sliten efter helgens äventyr. Sen precis när jag insett att jag var sen och var tvungen att pumpa däcken på cykeln fick jag ett sms om hemmastudier som vi tydligen hade idag... Så jag gick in, kastade av mig kläderna och återgick till att krama kudden i några timmar till. :)

 Jag ÄLSKAR verkligen att åka iväg till den där stugan, där vi är varje Vemdals Forum, och bo 16 kompisar i en stuga för 8. Helt underbart! 
 En galen helg har det varit med gamla godingar, nya coolingar och allt som allt helt fantastiska vänner. PUSS PÅ ER <3 Saknade Hanna och Pia väldigt mycket när jag är så van att de brukar vara med <3 Och Simon överaskade med att göra entré mitt i alltihop när alla trodde han va i Thailand! Utom emil då som satt och höll hemligheten för sig själv :P

 Men som jag skrev är vårens 3 dagars festande, bastande, maskerader, stugfester och krog över. Så nu längtar vi till Höstforum istället!

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2012-05-08 00:12:53

puss <3

Postat av: josefin.

Publicerad 2012-05-08 19:31:42

eller hur :( ! kul det var att träffa dig idag :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-05-08 20:00:27

Forum är väl det bästa som gjorts, & samtidigt det dummaste. Inget man gör är direkt vettigt, men det är så-jävla-bra och man mår så-jävla-bra!!!

Har fortfarande lite ångest över att det är över, och vill ha November typ NYSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela