carolinaidamargareta

Vaggar fram

Publicerad 2012-05-02 17:07:19 i Livet och andra frågetecken,

Efter gårdagens aggressions-utsläpp på gymmet tillsammans med Lisa kan jag idag varken lyfta armar eller röra benen framåt utan att grimasera. Och vi ska inte ens tala om hur det ser ut när jag försöker sätta mig, "behöver du hjälp, gammel-tant?".

 Förutom att kämpa mig till skolan på cykel (i motvind) idag så har vi på skolan genrepat inför morgondagens redovisning - Afrikalinjen Berättar Om Sin Resa Till Östafrika. Så, imorgon klockan 13 i Birka Folkhögskolas Aula kommer vi ge åskådarna en bit av våra upplevelser från vår 10-veckor långa resa.
 Genrepet gick bra, förutom att det är bra om MAN TALAR HÖGT SÅ HELA AULAN HÖR och inte bara de på första raden. Så måste man ju tänka på  a t t   t a l a   l å å n g s a m t  så att de hinner uppfatta vad man säger. Så är det bra om jag minns VAD det är jag ska säga, annars kan det bli pinsamt tyst...

 Men nu är jag hemma igen så jag ska sätta igång bastun för att fusk-värma upp musklerna inför ett stretchpass. Så ska jag göra en bodyscrub, ansiktsmask och hårinpackning (knepigheter som folk som känner mig vet att jag sysslar med). Sen blir det till att fixa vidare med naglar, mat och packning inför vår efterlängtade och älskade VÅRFORUMSHELG <3

 Nu ska jag vagga vidare till middagen. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela