carolinaidamargareta

Blogga eller inte alls ?

Publicerad 2012-09-18 14:53:35 i Livet och andra frågetecken,

Amanda är här, jag är lite lätt osocial när jag känner suget att skriva. Men vad ska jag skriva? Det får bli kort. Sommaren 2012 är över, hösten har anlänt och får minnen från året att skjutas ännu längre bort. Extrapriser på mango får mig att sakna Kenya, arbetslösa strödagar får mig att sakna Öland, att läsa min ELLE får mig att sakna kläder och FRAMFÖR ALLT saknar jag mina vänner. Minna vänner som känns så långt borta i vuxenvärldens alla måsten. Vart tog all spontanitet vägen?
 
Nu ska jag titta över graderoben inför ännu en packad väska - Nästa vecka åker jag och Matilda till London för att hälsa på Pia och Hanna. Wünderbaum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela